I think we were right but we did it wrong

Jag har två frågor...

Vems katt heter Nisse?
Hur ändrar man ljuset på skärmen på en bärbar dator?


Idag har jag jobbat. När jag hade jobbat klart, så kom mamma och hämtade mig. Snällt va? Det är typ tre meter från mitt hus till dagiset men det regnade och jag kände inte för att bli genomblöt. Men sen kom jag på att jag hade cyklat till jobbet. Så just nu är pappa och mamma och hämtar min cykel. Snällt va? De är bra snälla de där. Jag har dessutom önskat mat ikväll. Och önskat film. Och jag har önskat salsa och naturgodis. Gud vilken bra kväll..

Imorgon blir det förhoppningsvis ännu en bra kväll. Fast det återstår ju att se.. Jag tror det. Vi ska på 20års fest i Täby. Träffa våra vänner som åker till USA i december, och såklart de som inte åker också! Vi har hört att det ska bli dunderfest  ;D

På tal om USA... Jag vill till USA och till Thailand. Tycker inte det är mer än rättvist om jag ska få åka till någon av dessa länder inom en snar framtid! Fast jag väljer nog USA för jag har hört att det är fuktig luft i thailand, plus att åker jag dit så kommer det väl en flodvåg och hälsar på. Skulle inte förvåna mig det minsta! USA får det bli.

Hur länge orkar man bry sig? Hur länge orkar man försöka?
Dagens tredje och fjärde fråga...


Haha, gamla goda web-cam tiderna!! Kan detta varit 2004?

Kommentarer
Postat av: Söder

Jag fick d till 4 frågor men d kanske bara va ja som räkna fel ? :P

2008-11-14 @ 20:47:15
Postat av: Camilla

oj, haha... så fel det kan bli :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback