There's no turning back.... typ

Hej mina kära glada vänner och ovänner...

Jag var ledig idag, gud så skönt! Vaknade klockan nio av att telefonen ringde, blev upprörd. Vem ringer klockan nio? Det var ett enkelt svar på den frågan såg jag senare när jag kollade vem som hade ringt. Det var en telefonförsäljare. No kidding??!?!

Så kände jag mig hungrig, så jag ringde Felicia och vi bestämde date på nancys. Sen kikade vi runt lite och 1000 kronor försvann från mitt konto!! En halsduk, puder, en ''smyckeshand'' och ett tidningsställ som jag letat efter så länge, hittade jag.. och lite mer smått och gott ;)

Jag ska käka middag snart, sen kommer Sara och hjälper mig med en sak... hehehe. Sen ska vi kila över till några killar och leka! Men först alltså.. så ska hon hjälpa mig med en sak. som sagt. haha.

tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback