Verkligen

Haha, hade datorn på inatt vilket jag aldrig brukar ha. Kul att läsa vad alla fullisar skrivit på morgonen.


Just nu funkar inget utom msn... (och det funkar knappt heller) Mitt antivirusskydd håller på att gå ut, men det kan väl inte ha med det att göra? Det komiska är att för att förnya det måset man in på internet. Det är ju great... För det går inte. :S Fan va mkt det kostar förresten! Rena rama rånet. Jag har väl förfan inte råd att slänga ut 500-1000 kronor bara sådär. Visserligen sa mamma att jag nog inte skulle behöva betala det, men man vet ju aldrig.

(höhö funkar inte bloggen skriver man i Word)
----
Men hör och häpna, efter denna mörka period av morgonen vibbade Emil mig av okänd anledning. Vi började prata och jag delade med mig av min irritation över att inget funkade. Han kom med ett förslag och det FUNKADE! Tack tack tack. Det räddade min dag kind of rätt mkt

Idag, när helgens roliga dagar är slut, mår jag ironiskt nog bättre.. Lite huvudvärk som ligger och trycker, vilket kan vara rätt jobbigt, men annars rätt bra. Skönt det iaf. Så idag ska jag nog övningsköra lite till, har bestämt att jag ska ta körkort innan jag fyller 20 iaf! Senare idag/ikväll vet jag inte vad som händer...

Dags att äta frukost och sedan ge mig ut. Håller oss dock på Scanias parkering så ni behöver inte oroa er :) Jag måste verkligen öva på att släppa kopplingen lagom sakta + gasa lagon mkt i början. Att det ska vara så svårt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback