Söta sköna efterlängtade svarta nya reaskor

Hallå i stugan. Klockan är snart tre och jag sitter och spelar alfapet med C på inernet. Meningen var att jag skulle knäcka honom men nu verkar det som att det kommer bli tvärtom.. Jag har alltid en sån otur med bokstäverna, det måste man väl kunna skylla på?

Usch nej jag borde inte spela det där jävla spelet, blir bara irriterad. Idag har jag förresten varit nere på stan med Felicia. Vill ni gissa vad jag köpte? Ett par skor. På rean. Som jag velat har länge.. Sedan de kom ut tror jag. De på bilden nedanför fast svarta. De är söta och väldigt sköna. På slutet av vistelsen åt vi middag på Nancys också, eftersom Felicia vägrade fisken hon skulle få hemma och hemma hos min skulle de typ inte bli någon mat. Fast det fick jag reda på efteråt..

Har haft ont i huvet sen jag kom hem från stan, det är väldigt jobbigt. Ett tag började jag må illa och kallsvettas också.. Men nu börjar det gå över lite faktiskt. Spela spel på internet tycks hjälpa. Eller nått.. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sophie

i got the brown ones ;)

2008-06-26 @ 13:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback