Kände för det

VEM
vem är i rummet med dig ? - Ingen just nu
vem fick du senast sms av ? - Crille
vem tänker du på nu ? - Ingen, är så trött så orkar inte tänka
vem pratade du senast i telefon med ? - Det var Linda
vems hus var du senast i ? - Hemma hos Felicia
vem önskar du var med dig nu ? - Hemlis!
vem är din favoritsläkting ? - SARA lätt
vem i din skola går dig mest på nerverna ? - Går ju inte i skolan just nu men i förra var det nog VILLE

VAR
var går du i skolan ? - Gick, Colin Leclari
var är din mobiltelefon ? - Den ligger bredvid mig här i sängen
var är din mamma ? - Antingen hemma eller så är hon och hämtar Linda
var sover du ? - I min säng
var handlar du mest ? - Vet inte? Handlar vad?
var fick du tag i tröjan du har på dej ? - Haha, jag vann den faktiskt en gång när vi var på studiebesök på Scania med skolan
var åkte du senast bil ? -  vart jag åkte? Till stan tidigare idag
var i ditt rum är du ? - I sängen!

VAD
vad åt du senast ? - En macka
vad drack du senast ? - vatten
vad är det för färg på dina byxor ? Har inga på mig ^^,
vad är den närmaste saken som är blå ?- Det finns blåa blommor på min kudde ;P
vad gillar du mest med skolan ? - Ehm typ inget.
vad har du på fötterna ? - Ingenting
vad är din favorit färg ? - Beror på vad det gäller.
vilken film såg du senast ? - Brudens bäste man på bio
vad hör du just nu ? - Hör? Jag hör när de snackar på tv

HAR DU NÅGONSIN
sovit i någon annans säng ? NEJ ALDRIG
hånglat på en bio ? - Det har jag nog
hånglat i skogen ? - Japp
tyckt att din kusin är het? - Haha, ja, SARA ÄR HETAST
sovit naken ? - ja
kört över hastighetsgränsen ? - Jaaaa :P 
målat om ditt rum ? - Nej det har jag ej
dansat framför en spegel ? - Det har jag nog
fått hicka ? - jaaaa
dumpat någon ? - japp 
stulit pengar från en kompis ? - men nej?
hoppat in i en bil med folk du just träffat ? -  haha ja
varit i slagsmål ? - nej inte vad jag mins
smugit ur ditt hus ? - japp
haft känslor för någon som inte känt detsamma ? - japp
hånglat med en främling ? -  haha.... en dansk främling till och med ;P
älskar eller saknar någon nu ? - klart jag älskar, och ja jag saknar någon.

Kommentarer
Postat av: den snygga kusinen ;)

moahah thanks för de älskade du ;D! Du är BÄST<3

2008-06-22 @ 19:31:17
Postat av: Felicia

camilla, jag såg minsann när du snodde den där 50-öringen av mig! heheheh

2008-06-22 @ 20:25:42
Postat av: Anonym

Den heta kusinen ;)-

Så glad att jag fick den bästa kusinen :)



Felicia -

Busted:(

2008-06-22 @ 23:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback