måndag

image1349Hola hoola! Jooobbig dag idag, 08.15-17.10.. Det är tufft. Segt som fan och tröttsamt. När jag kom hem  gjorde jag en kopp varm choklad och sedan la jag mig i sängen och ''vilade'' lite. Har inte varit ett skit på tv och har inga läxor som måste göras, så har haft så jävla tråkigt hela kvällen. Försökte mig på att se ett avsnitt av Andra avenyn på internet men det tog en timme, fastän avsnittet bara är en halvtimme, pga att det hackade så mkt!! Otroligt stöörande. Imorgon har vi möte med Ann om projektarbetet och sedan ska vi upp till sthlm och jag ska shoppa upp mina sista sparpengar! Inte bra.. Måste kolla efter present till Mamma också, men hjälp, jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Hon önskar sig en bok men man kan ju inte köpa en bok i 50årspresent?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback