Suck suck.. (14.00)

Aaa hej hej. Vaknade för nån halvtimme sedan och märker till min stora förskräckelse att det inte kommer något ljud när jag försöker prata. Kan knappt svälja heller. Känns ju jävligt bra. Nu ångrar jag att jag tog på mig sommarjackan och att jag gick hem från stan klockan tre på natten förra helgen. Fan också. Det är jobbigt att vara sjuk men det är inte det som är det värsta, det värsta är att nu förstörs mitt träningschema totalt. Jag vet inte om jag ska kunna träna med den här halsen, jag kan ju knappt andas nu, hur ska jag kunna flåsa på en spinnngcykel, haha? Men jag ska ge det ett försök, hoppas bara att jag inte faller ihop död på fläcken. Då skulle ju träningsschemat verkligen förstöras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback