Drop dead beautiful

Jag vill ha helg nu och jag vill att allt ska vara lätt och inte komplicerat som det är. Jag vill att nått för en gångs skull ska gå vägen för mig.. Men det är tydligen för mycket begärt.

Alltså.. Jag blir så irriterad på mig själv. Jag har skjutit upp mina läxor nu, sen i fredags typ. Imorgon ska psykologiläxan vara klar. Och det är verkligen mkt.. tretusen frågor. Men jag har inte gjort den. Och jag orkar inte göra den.. Så jag tänker inte göra den. Dumma idiot jag är. Hur ska det sluta för mig med den här störda stilen att skjuta upp allt till sista minuten och sen inte ens göra det. Kommer man nog inte långt på.


Camilla K. säger:

gör inte psykologin. snälla :D

F säger:

men orka uppmuntra mig till att göra dumma saker :P

Camilla K. säger:

men jag orkar inte vara den enda syndaren

F säger:

men får se

F säger:

vet inte om jag pallar

Kom igen Felicia, ha lite stake nu!! DONT DO IT


Kommentarer
Postat av: Egoina

jag har ungefär 1500-2000 unika besökare per dag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback