Det är svårt att leva när man vet vart hjärtat vill (8)

Hahaaa, jag låg här i min säng och tog det heeelt chill. En timme kvar till träning, tänkte jag. Så plötsligt ropar pappa att det står en bil utanför och jag fattar noll.. Kollar på klockan och så fattar jag. Klockan var halv sex, inte halv fem. Oh no stress stress på med träningskläder osv. Jobbigt. Och det var ANDRA gången idag jag tog fel på tiden med en timme. Lite förvirrad?

Och jag har totalt fastnat för en låt. Igen. Vet inte vad den heter och jag har inte låten. Jag har Youtube-klippet. Den visar ''Södertäljes sötaste pojkar''. Haha. Men låten.. den är så skön. En äkta ''Kalla mig''-låt. Om ni hört Vapnet - Kalla mig? Dvs. skön melodi men lite skum text. Fast denna är inte på långa vägar lika skum som Kalla mig. Det måste vara den skummaste någonsin. ''Kalla mig bög, kalla mig ccccccpppp''. Hah


Om någon mot all förmodan har låten? (a) skickaaaa.


Kommentarer
Postat av: Johanna

det är så synd att alla söta är 92or.. jag har nog den där låten förresten :P

Postat av: Camilla

Haha aa. Har redan fått den, men tack ändåååå :)

2008-02-08 @ 16:00:08
URL: http://camillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback