Attans

Det var så lusigt; precis när jag hade skrivit det förra inlägget (om att det  var soligt och vi var glada) så gick solen i moln. Sen fick jag ont i huvudet när vi gick till skolan. Satt på bilden och glodde, ritade några blyertssträck som högst. Sen fick jag hungrig-ont-i-magen fastän jag just ätit. Och halsen dödade mig.. Och till råga på allt, när jag gick hemifrån lämnade jag min dator uppe och på, eftersom jag laddade ner filmer som jag ville skulle bli klara. Så har min syster invarderat den när jag kommer hem. Utan.att.fråga.. Skulle inte bry mig så mycket om hon hade  gått in på ett annat konto men jag gillar inte tankten på att hon kunde se allt jag har på datorn. Det är så mycket.

Så ja, allt vände liksom. Från det bättre till det sämre. Skulle ju varit bättre om det varit tvärtom åtminstone. Nu piper det konstigt uppe i hallen :S Det ultimata vore ju om någon har sattit på larmet när jag är hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback