Ät honung då, honey

Alltså fan. Min feber har stigit och nu är jag helt jävla feber-yr. Mindre kul. Tur att jag är ledig imorgon iaf så att jag slipper oroa mig för om jag ska till skolan imorgon eller inte. Sjukdomen kommer ju ytterst lägligt nu precis innan lovet, då det är 1000 saker i skolan. Jag är SÅ arg på mig själv för att jag har varit ute i kylan så mycket och med så tunna kläder. KAN JAG ALDRIG TÄNKA PÅ KONSEKVENSERNA? .. Feberdrömmar är ju något som följer med feber, oftast. Vet inte om jag hade feber inatt men hur som helst vaknade jag av att jag satt gråtande och helt uppskakade i trappan . (har rum på undervåningen). Hade en sån känsla i kroppen som om jag hade skrikit också, vilket jag har gjort ett antal ggr förut när jag drömt, men alla verkade sova vidare så kan nog inte gjort det..

Herre, här sittar jag och beklagar mig om min lilla obetydliga sjukdom så har en nära god vän tillbringat natten på akuten. SÅ GLAD ATT DU ÄR OKEJ. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback