1 december

Jag kollade på julkalendern idag.
Den var ungefär som de senaste åren, dvs kass..
Tur att de var bra på den tiden man verkligen brydde sig!
Greveholm måste vara den bästa genom tiderna

Jag är så jävla seg, somnade när jag kom hem från jobbet
Nu ere tvkväll som gäller; Färjan, CSI och Prison break.
Fast vette fan hur jag ska orka vara uppe så länge..

Alltså.. kan ni fatta att det är december eller???
Felicia, kan du fatta att det är ETT HALVÅR sen vi tog studenten?
Känns ju som det var igår. Eller iaf i förrgår!!
Inte sex månader.. på fredag.

Kommentarer
Postat av: Felicia

shit, ett halvår? :O fan vad fort tiden har gått :S

2008-12-01 @ 21:34:53
Postat av: Camilla

Mm kan inte fatta det

Postat av: Johanna

oj, jag har inte tänk på att ett halvår kan gå så fort :S tänk vad fort det kommer gå när vi reser bort.

2008-12-02 @ 12:35:31
URL: http://johannaottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback