22.18

Hej hej.

Det var faktiskt en rätt trevlig middag och det fanns gånger jag skrattade så jag grät.
Så det var ju lyckat!
Dock är jag inte så förtjust i restaurangmat faktiskt..
Det är överskattat.

Åh, vad jag stör mig.
Jag och mamma tog bussen hem, satte oss vid vid fyraplatserna längst fram.
Och hela resan hör jag en tant som vid fyraplatserna på andra sidan gången säga,
om och om igen hur BEDRÖVLIGT det var och så vidare.
Hela resan i princip hörde jag henne säga det, men fattade inte vad hon pratar om.

Så när vi går av frågar mamma om jag hörde tanten,
och sa att hon hon hade pratat om OSS, att det var FÖRBEDRÖVLIGT att vi satt på handikappsplats.
Hela jävla resan hade hon suttit där och pratat högt om oss som satt bredvid henne.
Jag önskar bara att jag hade vetat det då, så jag hade kunnat säga något!!
Så störande... Att hon satt där o pratade om oss med sin jävla gubbe.

Hon var säkert sjuk eller nått.
Men jag blir ändå så satans irriterad.

Nu ska jag kika vidare på Poseidon.
Den fick bara två plus i Länstidningen, men den är ju bra ju :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback