iskall lördag..

Det är ju så jävla störande att man ska behöva ha ångest dagen efter man varit ute på krogen när man inte ens har druckit.

Har säkert nämnt att jag skulle på julmarknad igår med Felicia och hennes familj. Kikade lite i affärer på söder först, och jag köpte en vinterjacka.. Sen gick vi till gamla stan och kollade julmarknaden och jag hittade julklappar till mormor och morfar. Det var skönt, nu är det bara Linda och Felicia kvar. Ett Lucisatåg lyckades vi matcha in att se också, det var lite juligt sådär. Käkade middag på källare Motvitz och sen åkte vi hem. Fyfan va kallt det var? Jag och Felicia höll på att frysa til is. Tack gode gud att jag hittade en vinterjacka igår!

Ingen utgång denna helg var det ju tänkt men jag och Felicia blev hämtade av Tomas och Phille och sen drog vi till Olearys. Det var ju en smärre chock att komma in där och inse att man inte kände någon typ (bara en massa äldre utlännignar) och att det var fotbollsmatch på tvn. Fast sen drog de och en massa folk man kände kom, och de öppnade dansgolvsdelen, fast med bord på dansgolvet. Kvällen var kul faktiskt, för att vara nykter!! Men såklart hände det en massa skit som vanligt och jag känner mer irritationer i kroppen än någonsin. Irritationer och aggressioner och en massa annat skit. Det suger..

Men om man bortser från en del skit så var det en jäkla bra lördag :)
Det är tur att det finns normalt, schysst folk som förgyller närvaron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback