Mums!

Idag ska jag äta pannkakor till middag, är det tänkt.
Min syster ska göra dem..
(Ja det är en skam att hon som är den yngre systern lagar mat åt oss.
Men jag måste säga att det är det bästa för oss båda, om vi vill ha någon mat denna kväll.
Dvs så skulle det bara bli pannkaka, haha, om jag skulle göra det. 
Ni fattar va? Inte pannkaka utan pannkaka.)

Hur som helst..
Så är jag inne på
Egoinas blogg och läser detta:
''Pannkakor är fruktansvärt, fruktansvärt äckligt. Det är så äckligt att mina smaklökar är redo att hoppa av tungan bara jag känner doften av denna runda överskattade ägg-grej. Ja, för det smakar ägg. Pannkaka är en omelett med lite socker i (ibland inte ens det) och jag har ju uttryckt mig tydligt vad det gäller ägg tidigare. Ägg är hönans foster, eller ja... Efter många diskussioner kom vi fram till att ägg är hönans mens.
Och vem vill äta mens? Nej, just det.''


Så att....
Japp, idag ska jag äta mens till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback