Måndagtisdag

Suck att jag skrev ett inlägg igår men så dog hela skitblogg.se........

Igår var jag en sväng till Moraberg.
Köpte en digitalkamera.
1999 på rea kostade den.
Kom hem och såg att den kostade 1430 ca på internet.
Och det stod att den kostade 1599 i butik :S
Och jag köpte den liksom för 400 mer på REA!
Blir till att åka tillbaka och fråga vad det är frågan om idag.

På kvällen kom Felicia och vi hade lite kyyyl.
På vårt egna lilla sätt, som bara vi kan.
Sen kom Jocke, Tomas, Phille och Patrick också.
Vi körde lite 'Med andra ord' och jag blev förvånad över hur bra killarna var på det!
Men killar kan ju inte spela spel utan att fuska, så det funkade inte i längden ;)

Ska strax ner på stan, köpa present till Johanna och kolla lite på rean.
Sen till Moraberg som sagt,
och ikväll blir det troligtvis ett restaurangbesök för att fira Johanna,
som fyller år idag! Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback