Vantarrrrr & mössa

image935

Jag är  verkligen jättetrött :( Men idag har jag knappast tid att vila. Måste snart hoppa in i duschen, sedan ner på stan och lämna tillbaka filmerna samt kolla efter mössa och vantar. Sen hem och då väntar sjutton läxor :( Sedan ikväll ska jag o träna med Felicia.. Vart tog den lugna söndagen vägen? :P

Usch, jag vill verkligen inte gå till skolan imorgon. Jag känner ångesten. Och tanken på lov för bara tankarna till de TVÅ böcker jag måste ha läst klart innan lovet, och jag har inte ens börjat på den ena. Den andra, den engelska, har jag totalt glömt bort vad den handlar om eftersom det var veckor sedan jag läste i den senast.

Igår åkte jag & hyrde film med mamma, blev en Beck och Sandor slash Ida.
Den senare är så jäävla bra, nog en av de bästa svenska filmer jag sett.

Duschen nu..
image935




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback