Morfar, grattissss

Ja, i torsdags fyllde morfar 75 år och åren bara går så fort så det skrämmer mej. Kan inte ens tänka mej livet utan honom. :( När jag var där med alla fick jag världens flashbacks helt plötsligt till de dagarna när jag och min syster var små och brukade sova där. Kollade tecknat till sent, sov (och alltid fanns en irriterande tickande klocka i det rummet vi sov i) och sedan på morgonen drack vi varm choklad. Och allt luktade mormor och morfar. Så jag sa till dem att jag snart kommer och sover hos dem! Det ska jag göra.. Mormor sa att de inte hade någon cacao hemma men att hon hade skivit det på köplistan, så att det skulle finnas whenever i decide to come!

Hade iaf en jävligt trevlig kväll, alltid lika mycket skratt när man träffar släkten! Är så jävla glad att jag gillar min släkt, känns inte som att det är så vanligt. Vår humor är bäst! :D

MORFAR <3

image866

image869

image868

image867

image879

image878

image877

image876

image875

image874

image872


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback