Pinsamt värre

Årets pinsamhet: Felicia och jag sitter vid köksbordet. Linda håller på och gör en macka. När telefonen ringer säger jag åt henne att svara, och hon gör det. Hon ropar på pappa och jag frågar vem det är. ''Din mamma'' säger hon, men jag tyckte hon sa ''Det är mamma''. Så då tror ju jag att det är mamma! Jag tar luren och skriker hej mamma, haha, herregud.. Inget svar. Jag börjar känna mej osäker och kollar på Linda som asgarvar och på Felicia som gör likaså. Alla fattar utom jag, och när Linda medddelar mej att det är min farbror (som jag inte känner nå vidare bra alls) så dööööör jag av pinsamhet. Haha, garvade så jag grät. Han måste tro att vi är dumma i huvet i detta huset. Det positiva med det hela är att han förmodligen trodde det var Linda :D Haha, eller man kan ju iaf hoppas.. Pinsamt, iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback