No fun

Jag skulle göra vaaad som helst för att få ta en liten nap just nu.. Känner hur ögonlocken vill ner, men nej, jag SKA inte sova. Får inte :P Om det ska bli nån ordning och reda här måste jag försöka hålla med vaken nu så jag kan somna i skaplig tid ikväll, och inte klockan 02.00 som de två föregående nätterna.

Ser verkligen inte fram emot fredagen. Spanskaprov + Körkortsteoriprov, det ena svårare än det andra.. Känner hur skolan tar knäcken på mej! Jag (och säkert alla andra också) är såå skoltrött. Men det är bara att kämpa.. Om två veckor börjar temaveckan, sen är 2an slut. Nice. Fick förresten veta att i temaveckan ska vi bestämma vårt projektarbete inför 3an.. Säger bara, jag har NO IDEA vad vi ska göra.. Känner verkligen pressen. No fun

Gotta get to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback