Helgen

Men hej! Tänkte skriva lite om helgen.. Den riktiga helgen alltså, dvs fredag, lördag & söndag.

I fredags fikade jag med min kära släkt på dagen. Ja, vi gillar att hänga med vår släkt :P Tycker om den mycket :) Sen fick lite lite beslutsångst och visste inte vad vi skulle göra men bestämde iaf att vi skulle dra upp till Sthlm som vi hade tänkt, på Rix fm. Vi kikade lite på h&m och Åhlens innan, Felicia köpte ett par shorts om jag kommer ihåg rätt. Vi käkade och sen fick vi till Kungsträdgården. Vi mötte Crille vid Nkingången och 10 min senare tappade vi bort honom, pga ett litet missförstånd :P

Men vi hittade dem och de var skitglada :D Nästan iaf. Sen kollade vi klart och jag filmade Måns åt Johanna, men man ser inte mycket. Men, men. Tycker föresten att Måns borde kallas Snyggmåns istället för att Erik kallas Snyggerik, för Måns är much hotterrr! Sådetså, enligt min taste iaf..

Vi drog med .. vad vare, 22.42-tåget hem typ. Felicia och jag var en snabbis på Pressbyrån och höll på att missa tåget/inte få plats, men vi klämde oss in och gick till och med en plats ^^, Felicia gick av vi Östertälje och jag åkte vidare med Crille och va på stan ett tag, innan vi åkte hem. Kom hem och myste lite med mitt eviga OCtittande. Vart sent som vanligt, typ 3-4. Hade iaf en kul fredag.. :)

   
   
    
     

I lördags, dvs igår, var släkten här och åt middag, mamma gjorde kyckling gryta som alla tyckte hon hade lyckats sååå bra med. Jag tyckte den smakade som vanligt, vi äter den väldigt mycket för ofta :P Sen spelade vi lite kort. :) Felicia ringde o sa att hon skulle ta nån buss som skulle gå snart, så då vart det lite bråttom o jag vart lite stressad, men det fixade sig.

Tog bussen till stan och sen bussen mot Ronna, vet inte vad den heter.. Drog till Peder o där var Cristoffer också. Vi såg lite på tv, spelade kort, spelade gitarr (haha jag är bäst), killarna bastade, så käkade vi en mycket försen middag klockan 01.00 och sen blev det lite mer kortspel men inte för min del, jag övertog soffan istället. Så skulle jag ringa taxi, som vi skulle ta ner på stan, och jag kunde för mitt liv inte förstå varför det tutade upptaget HELA TIDEN. Men jag mitt pucko hade glömt slå 550 innan 20 000 :) Haha, jaja, så bli det när man är trött.. Men iaf, det resulterade i att vi precis missade nattbussen nere på stan. Kom till stan vid 03.17 och då gick den PRECIS. Så vi fick vänta en halvtimme men det var inte så farligt. Träffade en.. nånting :S Vetefan vad han var men han hade typ militärfärgade byxor på sig, och ja.. han hade helt enkelt på sig lumpenkläder. Halv fyra på natten.. haha? Han va lite skumt han. Så ringde Jeppe, full som få, han var påvg hem från vart det nu var, så snackade lite med han.

Kom hem vid 4 nångång och satte mej vid msn. Fattar INTE varför, för jag var så jävla trött. Men sen ringde Jeppe igen och vi snackade till halv7 så somnade inte förrän 7! Va fan länge sen jag var uppe så länge. Solen hade gått upp för länge sen när jag somnade. 

    

Idag sov jag till halv 4, mamma gjorde ett tappert försök att väcka mej vid 2 men misslyckades. Har inte gjort mycket idag, ätit köttbullar och sett på oc + film, flightplan. Så, imorn är det skola. Känns inte så jobbigt med tanke på att jag slutar vi 12. Så.. =) Och på tisdag + onsdag börjar vi 10. Är faktiskt bara 12 skoldagar kvar nu.. Eller 12 riktiga iaf, för sista veckan är temavecka, det räknas inte. Så det känns som sommaren börjar närma sig, så otroligt skönt. Längtar :D Gotland, Gbg, Danmark + Spanien. Nice, nice. Lite tråkigt bara att jag ska till Danmark meed min familj o min morbrors famillj vecka 29, stockholmsveckan på Gotland. Craaap :) Av alla veckor på hela sammaren..

Lyckad helg och slut på långhelgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback