''Får jag smeka din hjässa?''

Dagens roligaste:
Sitter i matsalen med Felicia, Sebbe, Linus och Jocke. Kommer inte ihåg varför, men Felicia säger till Linus ''Smek Sebbbes hjässa från mej.'' Linus vägrar och Sebbe säger ''Killar får inte smeka min hjässa'' Haha,, så säger nån nått om att jag ska smeka hans hjässa och jag frågar honom om jag får det, då? Jaa, det fick jag. Så efter ett tags disskuterande frågar Felicia Sebbe ''Vet du ens vad Hjässa betyder?'' Hahah, nej, svarar han. Hahahah, han trodde vi snackade om nått way more private than hans huvud :P Haha cp, ''Killar får inte smeka min hjässa'', hahaha, men det fick jag. Oookej? ;)

Orkar inte mer, ska se klart på Americal Idol och sen sova. Har 25 sidor kvar på Candide :( Blä, jag orkar inte. O inte kan jag all italienska som jag borde kunna till provet imorn heller. Längtar såå till helgen, och efter helgen är det två skoldagar och sen HELG I 5 DAGAR. Fan va nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback