Bixit mellanmålskex

Fastän jag hatar ordet ''bloggtorka'' så är jag nog lite inne i en sån period just nu. Aja, idag har jag inte gjort mycket, ätit frulle med en vän och sedan kom Elin och lånade filmer. Jag har sen ducshat och inte mycket mer. Hittade mina gamla pices of art från bilden i ettan där uppe. Blev nästan lite imponerad av mej själv :D Det finaste var ett kollage som felicia och jag hade gjort med temat typ ''glamour, lyx''. Vädligt fint.

Oh nej, morsan har börjat förfesta där uppe nu :P Poppar musik för glatta livet. Hon ska på tjejmiddag nämnligen. Musik hon spelar är inte den bästa.. Här sitter jag och försöker lyssna på min musik men hennes tar över. Felicia kommer förmodligen ikväll, det blir filmkväll. Vi ska se filmen jag fick av min syster i födelsedagspresent, ''Hemma bäst'' hette den tror jag. 

Igår hade vi engelskanationell uppsats. Var väldigt orolig innan, gick inte så bra förra gången, hade väldigt många stavfel. Men som tur var kändes det som det gick bra den här gången, men vi får väl se när vi får tillbaka dem om typ 495849 år. Ja, det är lång tid det brukar ta innan man får tillbaka uppsatser. Irriterande lång tid.

Nästa vecka är nog den jobbigaste jag haft den här terminen. Prov (svåra) onsdag, torsdag och fredag. En bok som ska läsas till på onsdag också. Har matteprov, italienskaprov och naturkunskapsprov. Jag smäller aaaav. Matteprovet fasar jag för.

Min nya favviiis är Bixit mellanmålskex :D Perfeeeekt när man är lite hungrig och nyttigt också. I love it.

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback