Full som en kastrull

Igår skulle vi till Jonas men de drog ut/Pontus drog hem och sov, ''full som en kastrull'', haha. Så vi hoppade av på stan och träffade Mange, Medin och Enlund en liten stund. Sen skulle de till Stanleys så då drog vi till Donken och satt där tills det stängde. Då drog vi till busshållsplatsen och medan vi satt där och väntade på bussen kom några killar fram och den ena började prata med oss. Haha, så ser jag att det är min kusins kompis och nån meter ifrån står min kusin som är 25, haha. Jag trodde snarare hans kompisar var 19 HÖGST, haha. Men sen har jag ju inte så bra syn heller.

Inatt drömde jag att Simon och jag kidnappade en massa kattungar från min granne, haha.

Ikväll.. Får se hur det blir, men vi träffa Mange iaf, hoppas på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback