20 januari

trött trött tröttt. Började städa förut utanför mitt rum, låg femtusen kassar med gamla skolböcker och andra saker jag slängt ut för att jag inte orkat ha det skräpandes i mitt rum. Och nu orkar jag inte fortsätta :( Började kolla på tv och nu blev jag supertrött. Haha, allt ligger utspritt över govlet och nu måste jag fortsätta. Det är typiskt mej, börjar med något sen orkar jag inte fortsätta. Varför börjar jag ens? För att det måste bli gjort, men det blir ju aldrig det. /: I vanliga fall om jag skulle va hemma nu såhär på en lördagkväll skulle jag få ryck, skulle vilja ut ut ut, skulle va superrastlös. Men är så jävla trött, och förra helgen var jag liksom ute hela tiden, så känns rätt skönt. Blir så glad av snön också, så känner för att klä på mej och gå ut och gå lite.. Friskt luft :) Men ska iaf se Sing-a-long om 15 min sen får vi se. Linda hade köpt ''13 snart 30'', den är rätt bra så kanske ser på den. Eller läser i min eng-bok .. Bara 10 sidor kvar :D Fasar när jag tänker på ett arbete i svenska till på onsdag och ett i naturkunskap till fredag. Hurra! Inte ens två skolveckor har gått och de har redan begravt oss i arbeten och läxor.  

Aja hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback