All we need is love

Pju, nu har jag städat färdigt. Dock återstår alla julsaker som ska ställas fram.. Jag som är helt slut. Att damma är inte det roligaste, jag blir helt täppt i näsan och tjock i huvudet. Jag måste vara dammallergiker. Nu är det iaf skinande rent, skönt det. Kom just tillbaka från brunnsäng, mötte upp Simon och lånade hans photoshop. Wiho, äntligen.

Felicia var ju här förut idag.. vi åt lussebullar med tända ljus och öppnade våra julklappar. Var dock inte så spännande men vi spelade så gott det gick ;P Haha. Älskar min julklapp. Ett par örhängen från Pilgrim. F <3

Ikväll skulle vi ju koka knäck, jag och min mami men det får bli imorgon.. Orken finns inte helt enkelt. Känns fortfarande inte som det är julafton imorgon. Jag är lite upprörd; jag har huvuvdvärk så kan inte lyssna på julsånger (!!!!). Dvs. ungefär ingen chans att få in den rätta stämningen eller julkänslan. Sen är mitt humör ju upp & ner; enda sekunden är jag jätteglad och känner julkänslan, andra tycker jag att det känns som vilken dag som helst.. Hah.

Var lite smått kaos här förut; pappa vägrade hjälpa till för att han skulle se på tv, då blev mamma sur och skulle firra belysningen på granen själv. Det gick bra tills hon skulle tända det, då var det något fel med sladdar och skit så då blev hon jätte upprörd. Stormade ner här med sitt dåliga humör osv blabla.. Haha, men det är lungt nu. Tror jag.. Lugnet efter stormen, kanske. Men har ni märkt hur stress kan få folk att bli sura osv? Hoppas morgondagen blir lugn utan något tjaffs..

Hoppas fortf på snön.. Ge mig ett mirakel

image1316
Mina till vänster, Felicias till höger

Kommentarer
Postat av: Anonym

thank you cami

2007-12-23 @ 21:15:33
Postat av: Sara

GOOOD JUUUL ÄLSKLLING :D:D:D:D

2007-12-24 @ 10:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback