Februari

När man är ledsen o bryr sig men sen orkar man verkligen inte göra det längre. Jaaaaaaaapp. Där e jag nu!!

Usch, jag har varit dålig hela denna vecka vilket betyder att jag inte tränade måndag, inte onsdag, simmade inte i torsdags och ingen träning idag heller. Det känns otroligt ångestfyllt, jag var helt säker på att jag hade gått upp alla de kilon jag gått ner sen i julas, men vågen visade stadiga samma kilon som innan denna vecka, haha. Så det verkar lugnt. - 6.4 kg sedan en vecka innan jul. Det är skönt! Det går iaf, nått händer. Juppiiiiiiiiiii. Nu får min förkylning släppa. Sitter här helt yr, och inte går det nå vidare att hänga med på föreläsningar och plugga heller när huvudet liksom snurrar litegrann hela tiden. Herregud, snart tenta.

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej jag hade visst inte varit så bra på att läsa bloggen, för det här inlägget hade jag missat! Men som sagt, är sjukt imponerad att du gått ner så mycket på egen hand! helt grymt bra jobbat fina du! Kämpa på! <3

2013-03-05 @ 13:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback