Snöskottning, foto och frukostbuffé

Puh.. Vilken morgon. Det hela började klockan sex då jag vaknade och hade förfärligt ont i magen som jag får ibland. Eftersom jag vet att det brukar bli bättre med en varm vetesäck så hämtade jag den och efter ganska länge somnade jag igen. När jag vaknade igen denna gång klockan åtta var magontet fortfrande inte borta. Kände paniken komma för att ha sådär ont en längre tid är .. inte kul. Det började snurra i skallen och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Är omöjligt att ligga och slappna av. Så, klockan halvtnio tog jag en tablett, klädde på mig ytterkläder och gick ut och skottade. Solen sken och det glittrade i luften eftersom det snöade lite lätt. Det var helt underbart och kände hur magvärken började avta.. Fasiken vilket träningspass det är att skotta, ritkigt tungt ibland. Bara att skotta gratis varje dag istället för att betala för träning. Det var hur mycket snö som helst överallt och ingenstans att lägga det typ.. Efter skottningen gick jag in och hämtade kamaran. Tråkigt nog hade solen försvunnit när jag kom ut, jag älskar att fota när solen är framme.. Blir mycket mer livfullare bilder. Men jag fångade iaf de underbart fina snöflingorna på bild. Fattar inte ens hur de kan komma ner sådär fina från himlen? När jag gick in igen kom solen fram..... suck. Väl inne blev det frukostbuffé ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback