vitt eller trä??

Jobbiga beslut som måste tas nu... ska jag ha ett vitt tak i mitt rum eller inte? Pappa vill måla taket vitt (har trä nu) men jag är osäker.. Det kan bli bra och fräscht men tänk om det blir fel och fult? Jag gillar inte förändringar.. Men vissa förändringar är ju till det bättre. Och då är det ju bra.

Ikväll var det 25 grader och kvällssol på vår altan så vi har ätit middag där ute. Får se vad det blir ikväll, en del ska ut men jag känner noll sug så det blir inte det för min del iallafall. Kanske blir det hemma, eller till Elin. Eller något annat. Återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Absolut vitt tak. Det tror jag blir jättesnyggt & rummet ser större ut. Kram

2010-08-28 @ 18:51:30
Postat av: Camilla

Ja alltså det kan ju bli bra.. men det känns som att det mysiga i rummet kommer att försvinna. Kanske.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback