Rosa stövlar

Haha, jag är rolig jag. Först åker jag till Skopunkten och köper ett par höstskor och ett par gummistövlar. Sen köper jag ett par nya höstskor från Scorett och idag ett par nya gummistövlar ifrån Din sko. Stövlarna är mycket finare än de andra och de är rosa. De kostade 100 kronor mer men det är ju inte så mycket.

På stan handlade jag på systemet också inför imorgon! Då är det nämnligen kräftskiva hos Micke i Enhörna :) Det ska bli roligt! Jag är aboslut ingen kräftätare och vet knappt hur man skalar en kräfta.. Men det ska nog gå bra! Undra om man ska ha med sig en egen hatt? Jag hyrde film till ikväll också, en skräck film: The Children. Men just nu känner jag bara för att kolla på ph hehehe. Så det blir nog det. Man får ju ha filmen en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback