2.13


Igår var jag och Felicia hos Johanna i Vagnhärad och hade en mysig filmkväll. Vi handlade vindruvor, melon och choklad i affären och hyrde film. När vi hade pratat en massa och skulle se filmen var ljudet bortblåst och det tog oss 45 minuter att få på filmen med ljud, haha.. Jag tycker att jag har ganska bra koll när det gäller sånt där men det där jävla ljudet ville bara inte komma. När vi väl fått på filmen verkade den sådär men visade sig senare vare ganska bra. 2.13 hette den, en thriller om en mördare som satte masker på sina offer.. 

Tack för igår tjejer ♥ 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv :) Vi får bestämma en ny träff nu på en gång tycker jag, annars tar det alltid sån tid.. Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback