Söndag.

Jag vaknade upp med en jobbig sorts huvudvärk idag.. Lite migränliknanade och jag mår illa av den. Jag har tagit en huvudvärkstablett för timmar sen men den verkar inte hjälpa. Mina ben är uppsvulla också av allt kliande på myggbetten, jag har minst 20 på varje ben och flera i ansiktet, på armarna, händerna, fingrarna, fötterna, höfterna och så. Skulle uppskatta dem till minst 60-70 stycken. Helt ärligt. Sjukt. Jag hatar myggor.

Nu ska jag lägga mig ett bad och slappna av lite och hoppas på att huvudvärken släpper.. Senare blir det en lugn kväll med filmen jag hyrde i fredags och sova tidigt, jag börjar kvart över sju imorgon vilket betyder att min klocka kommer ringa halv sex ungefär.. Det ser jag inte direkt fram emot. Men jag ser verkligen fram emot att få träffa barnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback