Kräftskiva ikväll

Hallå. Jag har just sett ett avsnitt ph och ätit grillrester från igår. Nu måste jag hoppa in i duschen och sen hjälpa till att plocka ut och packa ner mitt rum.. En till två månader ska tydligen det hela ta, sa min pappa idag. Suck...

Senare måste jag åka och handla också inför ikväll. Och vad ska man ha på sig? Jag har ingen aning om hur kallt det är på kvällarna nu för tiden, men en skyddsdräkt för myggorna skulle ju vara bra. De är äckligt stora och många nu för tiden. Vet inte heller hur det blir med att komma ut till Enhörna och komma hem.. Sova över eller va nykter och köra? Blir förmodligen så att jag kör ut, sover över och sen kör hem imorgon. Det jobbiga är bara att man inte riktgt vet när det är ok att köra efter att ha druckit kvällen innan..

 
 
Förra årest kräftsiva med släkten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback