2010.08.29.

Idag har varit en riktig fix- och städardag. Nu är det fint och städat i mitt temporära rum och i min underklädslåda finns äntligen lite ordning och mer plats. Det var roligt att se hur man har kvar så sjukt gamla saker.. Var verkligen dags att rensa ur och slänga.

Så när det äntligen ser fint ut här och inte ligger en massa saker i väskor eller ligger högar med kläder överallt så säger pappa att jag kanske kan flytta tillbaka till mitt rum nästa helg..... Blandade känslor där. Jag gillar ju det här rummet nu, haha. Det är skönt med nära till köket, toaletten oh familjen. Rummet en trappa ner har ju också sina fördelar, större och lite privacy men ja.. Det är inte direkt tal om att bo kvar här så det är bara att flytta ner igen. Det blir nog bra. Det tråkiga är bara att jag vill möblera om, men jag vill inte flytta på min säng. Och om sängen ska stå där det står så är det i princip omöjligt att flytta på de andra möblerna så att det blir bra. Men lite nya möbler skulle sitta fint.. Synd att sådant är så dyrt.

Mitt nya golv kommer att vara parkettgolv i en nyans som jag inte sett än.. Ska bli intressant att se. Lite mörkare än det jag hade tydligen. Det blir just den där mörkare nyansen eftersom den var på extrapris och parkettgolv är ju ganska dyrt som jag fattat det. Det blir inget vitt tak har vi förresten bestämt, det får bli senare isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback