Irriterand

Vi säger att någon säger att ni får åka till ett lyxhotell i Thailand. Sedan kommer någon annan och säger ''Nej, nu ska du istället åka till ett vandrarhem i Jönköping''. Skulle ni bli glada då? Nej precis, jag skulle inte tro det.

Då vet ni ungefär hur jag känner nu.
Och ja, jag överdrev lite för att få fram poängen.

En till liknelse skulle vara: Ni får ett guldhalsband av en person. Sedan kommer en annan och tar det ifrån er och säger ''Nej nu får du det här plastarmbandet från en automat nere på stan istället''. 

Jag hoppas bara inte det blir så.
Vill inte vill inte vill inte.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad har hänt?? :O

Postat av: Camilla

Nja, hänt och hänt.. Lite knas bara ;p

2009-03-19 @ 00:20:04
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback