Giraffkonst

Var det någon mer som inte fattade att det var jag som hade ritat bilden i gårdagens inlägg? Det var ju rätt uppenbart.. Den var ju så snygg!!!! Dagens piece of art är dock inte från mig. Det är en lila giraff av Jelena och den är jättefin!

Jag rotade i våra lådor här hemma imorse och fann en lång varm halsduk! Helt perfekt varm och helt okej fin, skitbra. En mössa hittade jag också men den var inte lika fin.... Men det funkar på dagis, ungarna är inte så kräsna. Värre blir det när föräldrarna kommer och hämtar/lämnar dem.. Känner verkligen hur de snackar bakom ryggen om man är fult klädd.

Neeeej skämt åsido. Men på tal om jobb.. Jag blev ledig imorgon! Efter att ha hört olika sex ggr (du ska jobba, du ska inte jobba.. du ska kanske jobba.. du ska osv) så blev det så att jag inte behövde. Sköööönt. Och därför så kunde jag när jag slutade idag lägga mig i min säng och sooova. Så fasligt skönt.

Förresten, snön ligger kvar. Det är ju rätt förvånanade faktiskt. Jag tänkte på det, att när det är julafton och man vill ha snö så vägrar den minsann komma men alla dagar förutom den 24e december går det bra! .. Kan ju sätta mkt på att det blir ytterligaren en snöfri jul. Det är liksom Sverige i ett nötskal....

Måste vara den snyggaste giraffen jag sett iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback