Suck

Blääää. Inte nog med att jag får träna ensam (felicia är sjuk), nu kan ingen skjutsa och hämta mej heller. Visst, det är inte så långt att gå och visst, jag kan ju säkert gå dit, men hem vafan, jag skulle falla ihop efter några meter :P Fan va trött jag blir. Och fan va tråkigt om inte Felicia kommer till skolan imoron. Iof kort dag, men ändå.. Jag känner mej allmänt sur och deprimerad även fast solen lyser ute. Här inne är det föresten skitkallt :S

Jag vill bara bort härifrån. Vart som helst .. Bort bort bort, och helst kan känslorna och allt skit stanna kvar här hemma. Fan va bra det skulle vara om man kunde byta känslor när man ville. Radera sina, och få nya. Eller radera saker som hänt, från minnet åtminstone. Jag hatar känslor

Haha, min mamma är väldigt upprörd för att hon glömde bort mitt föräldramöte i torsdags .. stackare.


---
Längtar .. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback