Onsdag

Idag har jag faktiskt namnsdag, IGEN :D Camilla, den här gången. Skulle tränat idag, men jag hade världens huvudvärk efter skolan så jag avbokade. Var ju tvungen att plugga också, men det vart mer tv och mindre plugg. Känns knappts som jag kan något mer nu än innan jag började. Lyckat! Så jävla jobbigt att plugga med huvudvärk. Sen har jag matte till imorn som jag inte gjort heller :) Så jävla onödigt o släpa hem boken, min arm höll på att dö när jag gick hem hade de tre tyngsta böckerna i väskan, fyfan. Sen regnade det också :)

Men jag fick iaf välja middag och så fick jag en silverkejda av mamma :) Jaaaa, vi firar namnsdagar! :P Min långa kedja gick ju sönder förra lördagen. Märke jag morgonen efter :P Haha, och en bit av kedjan hängde kvar i mitt hår, märke jag när jag duschade :S :P

Och förresten, jag hade LÄNGTAT efter OC idag, men vad händer? Det ÄR inget OC, istället är det jävla Mullvaden, vem vill se nått sånt? :S VART ÄR OC. Så fick jag för mej att de hade sagt att OC skulle flytta till ny tid, på söndag. Men kollade och det kommer inget OC på söndag. När kommer det :O


Kommentarer
Postat av: Felicia

grattis på namnsdagen <3
har för mig att dom sa att det skulle börja den 18e igen!

2007-03-08 @ 00:15:21
Postat av: Felicia

men så trevligt, halva kommentaren kom med!

jag har för mig att dom sa att det börjar den 18e igen :)

2007-03-08 @ 00:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback