Måndag, 26 mars

Guud så varmt det var att gå hem, jag trodde jag skulle svimma där ett tag :P Så skumt, ena dagen regnar det och är så kallt så man tror det är januari igen, sen nästa dag kan man tro att det är juni.

Ska tillbaka till skolan om en timme igen, har spanska. Jag är så trött på spanskan att jag bara vill kräkas på B.I, så skönt att vi inte behöver ha det nästa år. Fast funderade förut på att välja det som IV-val men noo way, jag har ändrat mej! Ska bli SÅ skönt att slippa. Britt-Inger gillar nog inte mej lika mycket länge och det beror nog på att jag typ har skitit i spanskan lite, prioriterat andra ämen och så. Inte gjort läxorna och varit borta från en del lektioner.. Men who gives the fuck about her.

Haha idag på engelskan skulle vi ha förhör. Vi läser en bok, och vår lärare har sagt att man får komma på förhöret antingen på måndagar eller på torsdagar. Och idag visade det sig att ingen hade lust att gå, förutom jag och Felicia :D Så där satt vi med Elisabeth, haha, woho. Men det gick bra och det var skönt som fan att bara vara två. Efter det så var det 25 minuter kvar till italienskan, så vi gick och åt. När vi kommer till italienskan så är den inställt pga. konferens. Så då drog vi hem, var för sig, för Felicia kände sig dålig och skulle inte gå på sin spanskalektion. Du får inte bli sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback