Septemberlördag

Igår var det mingel med jobbet, på en av våra vårdcentraler. Nämligen den vid Frölunda Torg. Dit och ha lite trevligt en stund, efter en arbetsdag med utbildning på em, var min plan. Men så blev klockan bara mer och mer, stämningen var på topp så det blev inget åka hem eftet en stund. Det blev tapas, mingel, skratt och dans. Otroligt rolig dans, av bästa sorten. Gud vilken upplyftande kväll. Och i ett av rummen, stod en stor tom tavla, redo att fyllas av företagets ägare och anställda. Så fint det blev, det märks att vi har fantasi, barnasinne och talang. Haha. Jag älskar kvällar där man känner sig så upplyft av stämningen att man känner sig närmast berusad. Men jag var ju spiknykter igår, jag skulle köra hem. Men hög på känslor❤ Så kul att träffa och lära känna fler av detta företags mer än 200 anställda. Psykologer, arbetsterapeuter, chefer, ägare, admin, fysioterapeuter, läkare, rehabkoordinatorer, IT, sjuksköterskor, undersköterskor. Det sista en av de tre ägarna sa till mig innan hon gick hem var "Älskling, vi måste ta hand om varandra". Riktigt familjeföretag. 

Västerleden! Som dock snart ska byta namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback