Utmaning

Häromdagen fick jag en utmaning av en vän att gå ut och ta 10 bilder i det soliga vårvädret. Det var så länge sedan jag fotade med systemkameran (förutom på Jessicas babyshower) så det var härligt för det är ju så kul. Blev sugen på att köpa ett nytt objektiv men ska man ha ett allround-objektiv som har allt jag vill ha så kostar det en del.. Och SÅ ofta använder jag ju inte kameran.. Det hade nog blivit oftare om den hade varit hälften så stor. Döpte min lilla utställning så originellt till ''vårtecken''. Tror jag har en mapp på datorn från varje åt med det namnet, haha. Här är alltså de 10 bilderna och sist en bild på fotografen själv. Skriv gärna vilken som är er favorit!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bild 4 och 5! Och den sista på fotografen såklart ❤️

2015-03-12 @ 16:40:48
Postat av: Anonym

Väldigt fina bilder allihopa, alla väcker en viss känsla. Men nr 4 ät min favorit :D

2015-03-14 @ 17:32:43
Postat av: Anonym

Underbara bilder! Om jag måste välja så blir det nallen i lusthuset som jag såg förra veckan, hi hi! Kram!

2015-03-15 @ 20:21:49
Postat av: Jessica

Sv tillbaka: ja snart är hon här:D

PS jätte fina bilder millso, 👍 i like!

Svar: Tack gummsan :)
Camilla K.

2015-03-22 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback