Lalala

Aaaaaaaah idag är det min födelsedag! Om jag får det jag har önskat mig av min mor och far blir jag lycklig. Längtar efter kicken. Kanske fungerar som en pacemaker och liksom sparkar igång livet igen. Hahaha. Jag har hört att man får mersmak av sådant. Synd att det är så dyrt. Jag är så sjukt taggad. Det ska bli häftigt (om jag nu får det).
 
Snart kommer släkten och kalasar. Jag ska sätta en bra låt på högsta volym och locka håret. Njuta av min dag, den enda av 365 dagar på året. Fått fina blommor av mamma. Ett frågespel av min vänner igår. Lagade god mat åt dem också, asiatiskt. Fläskfilé och risnudelsallad med tillbehör. Se bild. Jäklar vad gott det var. Lite stolt att jag lyckades är jag ändå. Ätit det en gång förut då någon annan lagade. Önskar att jag var grym på att laga mat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback