Värsta sortens abstinens..

 
Är inte på den bästa platsen i livet just nu
Det finns få saker som är så svåra som att behöva vara utan den man älskar..
Och man känner sig så korkad när man själv varit med på att ta beslutet
Som att man vill gå tillbaka och ändra allt, tillbaka till ''som vanligt''
Samtidigt som man vet att det är rätt, om man tänker med hjärnan
Men att det kommer ta jävligt lång tid tills hjärtat håller med hjärnan om att det är rätt
För det känns vidrigt fel just nu
Så fel att man mår illa och får panik
Min trygghet, min fasta punk och kärlek i livet finns inte länge där
Samtidigt den som också gjorde mig ledsen och arg
Men satan vad ont det gör..
Hur jävla länge ska det göra så här ont?
Skulle gärna vilja ha svar på den frågan så man kan se något ljus
För just nu suger livet
Min fina älskling..
Dör lite inombords
 
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️ ❤️

2014-10-15 @ 12:29:28
Postat av: Jag

2015-03-05 @ 23:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback