Typisk måndag

Idag stämmer vädret verkligen överens med min dag. Vädret är grått och regnigt, och dagen består av städning, tvätt, träning och plugg. Har dessutom en överhängande huvudvärk som pricken över i:t, kanske beror det på vädret. Eller bara på att mitt huvud är världens sämsta huvud. Snart ska jag skjutsa Linda till jobbet och vidare till gymmet.. Igår var en liten bättre dag iaf då vädret var lite roligare och vi åt drömgod mat på Barolos uteservering. Alltså verkligen hur god som helst. Åt oxfilépasta och bestämde mig för att vara lite snål och ta mina rester i en doggybag. Vet ni hur glad jag var över det när jag satt och åt de asgoda resterna till lunch idag?! Hehehe. De har ju dödsstora portioner så om man betalar för allt ska man väl få äta allt också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback