Trött tisdag

 
Ja jag har verkligen varit jättetrött från början till slutet av den här dagen.. Började med att försova mig tio minuter, springa till tåget som ändå var 10 minuter försenad och sen har dagen bestått av arbete med gruppen. MEN: utan vår dumma gruppmedlem!!! Halle-fucking-luja. Hon var tvungen att jobba.. vad synd, tyckte vi alla. Hehehe. Vi satt mest inne i ett ganska kallt rum hela dagen men lunchen spenderade vi ute i solen iaf. Vilket var väldigt lugnt och harmoniskt tills alla fick en hjärtattack för att Maggan hade tappat bort sin påse, med sin mans dator i! Ja jisses. Det var någon vänlig själ som hade lämnat in den i cafeterian som tur var. Efter skolan har jag hunnit träna, varit hos mamma och tagit ett bad och lagat mat och matlåda. Till imorgon.. då vi börjar 8 solna.. alltså snark.. då ska vi typ hålla i ett seminarium.. som jag måste plugga på nu.. men jag håller på att somna.. snark. Kämpa, 2 veckor kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback