JUNI

Efter en slutspurt i skolan packade jag och åkte till Kreta. En vecka gick så jävla snabbt, vill knappt tänka på det. Måste finnas något som heter post-semester-depression. Har definitivt gått in i en sådan.
 
Det är så sjukt att det gick så fort att det knappt kändes som man var där. Som en dröm, för det var så jävla härligt! Man uppskattar ju aldrig saker där och då. Men jag försökte. Och det var så fruktansvärt fint där. Hotellet, personalen. Så mysigt och bra. Vissa stunder var helt underbara, typ som när klockan var sju på kvällen och man låg i bikini och läste en bok i solen med världens utsikt. Då njöt man ändå.
 
Det är första gången jag är övertygad om att jag kommer att åka tillbaka dit, till det hotellet. Jag längtar redan verkligen. Fy för tråkig vardag, känner inte ens någon glädje över att det är sommarlov. Nu är det ju visserligen jobb några dagar. Vilket är ganska kul. Roligare än att vara hemma. Jag trivs så bra där på provtagningen. Idag var vi dessutom bästa gänget, goa kollegor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback