Ganska skit-dag

Fyfan! Idag har min rygg dödat mig. Orka ha en 70-årig tants rygg. Mitt huvud har också dödat mig, har haft ont precis hela dagen och då blev det bara förjävligt jobbigt att jobba. Huvudvärk är skit.
 
Trots det har vi varit iväg efter jobb och handlat inför fredag. Fredag och midsommarafton! Vi har handlat mat, presenter, sprit och subwaymackor. Sistnämnda till middag idag. Det var gött. Så imorgon väntar en dags jobb innan det blir hem och göra vegetarisk taco-paj för andra gången den här veckan, vi ska nämnligen ha med det till Sebastian och Linnea. Alltså jag som har lite svårt för köttfärs tyckte ju vegetariskt var huuur bra som helst.
 
Avslutade just den här dagen med att diska i typ en timme. Så nu är min rygg officiellt avliden. Nu ska jag väcka min pojk som sover i soffan och förflytta oss till vår uuunderbara sköna säng. Alltså de jobbar FORTFARANDE utanför vårt fönster, vid sjukhuset. Och klockan är liksom snart halv tio.. Aldrig någon jävla ro.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback