11 december

Heej alla läsare och snokande tjejer från gbg! 
 
Snaaart är det helg, vilket känns väldigt välbehövligt just nu. Imorgon efter skolan måste jag städa och julpynta, och börja på hemtentan. Resten av helgen blir lite roligare, med julmarknad och julbord i Gamla stan på lördag och barnkalas och The Hobbit på bio på söndag. Bra uppladdning för nästa veckas praktik! Så idag ska jag fixa lite småsaker och sedan åka och träna. Köpte just en träningströja i julklapp till mig själv. Woho! Julklappsinhandlingen till andra ligger också bra till, köpt fyra av fem julklappar. Så ingen julklappsstress detta år. Ser fram emot närmast kommande tiden, allt roligt inbokat på helgerna, i mellandagarna och till och med emot praktiken! Examen och examenssittningen. Det är efter det som allt är totalt tomt och jag har ingen aning om vad som kommer hända sedan. Men det löser sig väl alltid. Jag överväger ifall det är värt att skaffa ett jobb på min nuvarande praktik på Huddinge och gå upp fem varje morgon. Tjänar ganska många sovminutrar på att jobba i Södertälje. Eller kanske rent utav åker till Göteborg?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback