Tentadagar

Åh denna slutspurt innan sommarlovet. Jag har tagit sommarlov redan tror jag. Vi har haft en timmes skola idag, resten av tiden satt vi några och kikade igenom vår hemtenta som ska in på fredag. Jag måste däremot lämna in den på torsdag eftersom jag ska åka bort på fredag. Blir alltså två dagars tentaskrivning, imorgon och på torsdag, med undantag för träning och kanske matpauser om jag har tur.... Så jag känner mig inte SÅ jävla pepp på dessa kommande dagar faktiskt. Känner jag mig själv kommer jag inte kunna koncentrera mig mer än 20 minuter åt gången och ta en-timmes-pauser mellan det, hahaha. Det är farmakologi. Läkemedel, vilka, när, varför, motivera, diskutera, interaktioner, blahablaha.. Jag är åtminstone glad att det (tror jag?) inte ska vara så bra väder dessa dagar. Peppar peppar. Jag hatar dessutom också att jag inte ska sova med Jesper på hundra år, denna tomhet som uppstår.. Jag hatar min egna säng, jag hatar att somna ensam och jag hatar att vakna ensam. Att mitt rum dessutom är kallt som fan gör ju inte saken bättre.
 
Meeen ikväll har vi varit på bio iaf, vi såg Iron man 3! Den var bäst av de 3 om ni frågar mig. Och på tal om något annat så kollade vi ju såklart när Sverige tog VM-guld häromdagen. Det var härligt det. Dessutom spelar ju Christian Bale i Tre kronor, någon som sett honom? Jag kan inte sluta tänka på det nu iaf. Jesper blev såhär glad vid 2-1-målet:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback