FREDAG, finally

Är man lite pluggskadad när man försöker logga in på bloggen med skol-användarnamn och lösenord? JA! Herregud ångesten inför denna tenta. Jag har ignorerar att plugga lite till och i tisdags. Då började jag lite smått och igår infann sig tentaångesten på hög nivå. Fyfan. Mikrobiologi, talar vi om. Dvs. bakterier och dess sjukdomar, virus och dess sjukdomar, hygien, antibiotika, antibiotikaresistens, olika sätt att ta reda på vilket smittoämne man har att göra med, osv. Det var massor! Så jäkla mycket.
 
Så kommer man till tentan idag, sätter sig och gör fråga ett, två, tre och fram till elva, sedan vänder jag sida och ... va???? Tentan är slut. Denna jävla tenta som jag stressat ihjäl mig för tog alltå typ 25 minuter att skriva och hade 11 frågor. Jag klagar inte alltså, det är ju skitbra. Men förvånande när det var slut efter vad jag trodde var halva.
 
Så ja, två tentor gjorda efter paktiken, två tentor kvar innan sommarlovet. Skönt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback